Thursday, April 29, 2010

Bubble gum




Translation after the jump...



Aimer toujours le même homme
Always love the same man
C'est des histoires à la gomme
These are the stories of gum
L'amour mon vieux c'est tout comme
My old love is just like
Du bubble bubble gum
Bubble bubble gum


Tu bâilles et tu t'étires comme
You're yawning and you stretch yourself like
Tu éclates de rire comme
You burst out laughing like
Tu es rose pâle comme
You are light pink like
Mon bubble bubble gum
My bubble bubble gum


Entre mes bras tu étais comme
You were in my arms like
Tu étais tendre et sucré
You were tender and sweet like
Tu as perdu tu saveur comme
You lost your flavor like
Mon bubble bubble gum
My bubble bubble gum


Si je pouvais t'balancer comme
If I could throw you away like
Mais tu me colles aux semelles comme
But you stick to my soles like
Allez va reviens welcome
You go I'll welcome back
Mon bubble bubble gum
My bubble bubble gum










Lyrics by Serge Gainsbourg, Translation by Greg Smith

No comments:

Post a Comment