Friday, February 25, 2011

Je t'aime moi non plus (I love you, me neither)

Sung by B.B.:


Translation after the jump...


Je t'aime je t'aime
I love you I love you
Oh oui je t'aime
Oh yes I love you
Moi non plus
Me neither
Oh mon amour
Oh my love
Comme la vague irrésolue
Like an unresolved wave
Je vais, je vais et je viens
I go, I go and I come
Entre tes reins
Between your kidneys
Je vais et je viens
Entre tes reins
Between your kidneys
Et je me retiens
And I hold myself back

Je t'aime je t'aime
I love you I love you
Oh oui je t'aime
Oh yes I love you
Moi non plus
Me neither
Oh mon amour
Oh my love
Tu es la vague, moi l'île nue
You are the wave, I am the naked island
Tu vas, tu vas et tu viens
You go, you go and you come
Entre mes reins
Between my kidneys
Tu vas, tu vas et tu viens
You go, you go and you come
Entre mes reins
Between my kidneys
Tu vas et tu viens
You go and you come
Entre mes reins
Between my kidneys
Et je te rejoins
And I'll join you

Je t'aime je t'aime
I love you I love you
Oh oui je t'aime
Oh yes I love you
Moi non plus
Me neither
Oh mon amour
Oh my love
L'amour physique est sans issue
Physical love is hopeless
Je vais, je vais et je viens
I go, I go and I come
Entre tes reins
Between your kidneys
Je vais et je viens
I go and I come
Entre tes reins
Between your kidneys
Je me retiens
I hold myself back
Non! Maintenant
No! Now
Viens...
Come...

Lyrics by Serge Gainsbourg, Translation by Greg Smith

No comments:

Post a Comment