Thursday, February 25, 2010

Judith


Judith
Judith
Que veux-tu de moi?
What do you want of me?
Que veux-tu?
What do you want?
Judith
Judith
Je n'aime que toi
I love only you
Le sais-tu?
Did you know?

Hier tu m'embrasses
Yesterday you kissed me
Demain tu te lasses
Tomorrow you're tired
Judith
Judith
Dis-le moi
Tell me
Que veux-tu
What do you want
Hier tu m'embrasses
Yesterday you kissed me
Demain tu te lasses
Tomorrow you're tired
Que veux-tu de moi?
What do you want of me?
Que veux-tu?
What do you want?

Dois-je en pleurer
Do I weep
En rire
while laughing
Je ne saurais
I can not
Le dire
say
Toi qui te joues de moi
You who my cheeks
Que ne me le dis-tu pas
That let me not tell you
En pluerer c'est
In that cry
De rage
of rage
En rire c'est
In this laugh
Dommage
is pity
Je ne sais plus que faire
I don't know what to do
Entre le ciel et 'l'enfer
Between Heaven and Hell
Judith
Judith
C'est plus fort que moi
It's stronger than me
Que veux-tu
What do you want?
Judith
Judith
Je n'aime que toi
I love only you
Le sais-tu?
Did you know?
Mais si de guerre lasse
But if war weary
Un jour je me lasse
One day I get tired
Judith
Judith
Ce jour-là vois-tu
That day do you see
Je te tue
I'll kill you

Hier tu m'embrasses
Yesterday you kissed me
Demain tu te lasses
Tomorrow you're tired
Judith
Judith
Dis-le moi
Tell me
Que veux-tu
What do you want
Hier tu m'embrasses
Yesterday you kissed me
Demain tu te lasses
Tomorrow you're tired
Mais moi
But me
C'est plus for que moi
It's stronger than me
Je n'aime
I love only
Que
----
Toi
You

No comments:

Post a Comment